37 yaş 25 yaş için sizce çok mu fazla?

İyi akşamlar. Bir türlü karar veremediğim bir konu var. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 37 yaşında bir talibim var Dış görünüşü ortalama. Karakterini bilmiyorum kendisini tanımıyorum. Annem ısrarla bir birimizi tanımamızı söylüyor. Açıkçası yaş farkından dolayı çok endişeliyim. Ben aşırı cıvıl-cıvıl gülmeyi, güldürmeyi seven bir insanım. Uyum sağlamayız diye çok korkuyorum. Bu arada 6 ay bundan önce çok kısa süreliğine bir ilişkim olmuştu. Bana değer vermediğini hissettiğim için kendim ayrılmıştım ama hoşlanıyordum. Şimdi onu unutduğum da pek söylenemez. Ama o barışmak istese bile asla barışmam. Şimdi aşırı kararsızım. Benim eylülde 25 yaşım olucak.

37 yaş 25 yaş için sizce çok mu fazla?
Cevapla