Evlilik sizin için neyi ifade ediyor?
Evlilikten beklentiniz nelerdir?
Evliyseniz bu kararı neden aldınız?
Ve ayrıca ideal evlilik yaşı kaç ve bekarsanız evlenmeyi düşünüyormusunuz?
Evlilik sizin için neyi ifade ediyor?
Evlilikten beklentiniz nelerdir?
Evliyseniz bu kararı neden aldınız?
Ve ayrıca ideal evlilik yaşı kaç ve bekarsanız evlenmeyi düşünüyormusunuz?
evlilik benim için hiçbir şey ifade etme
aşka olan inancım sıfır gerek görmüyorum
belki mantık evliliği yapılabilir ama yok ya en iysii bekarlık kafan kulağın rahat mis gibi 🤩
Bekarlığa can feda. d
tabi abi ne gerek var dırdıra
hele çocuk ayyy😱
sadece yanlız kalmak biraz sıkıntı da
Yani kendi derdin yetmiyor bide eş ve çocukların derdi yetmez bide hesap vermesi var ailede uğraşılmaz
valla aileme canim feda
onlarla ölene kadar yasayabilirim
ama erkeklere daha doğrusu insanlara guven olmuyo her halt yapiliyo
en iyisi mentali koruyarak önceligi kendine vermek
Aile iyidir ama şimdi sana göre erkeklere bana göre de kadınlara göre güven olmaz diye aslında olay cinsiyet değil de direkt yalnış insanlar o yüzden bekar kalmak en iyi korunma yöntemi bu cinslerden
aynen öyle.
tebrik ederim doğru yorumm
Eic hak ettin hacı sjs
ayy tesekuurr ederrrimm🥹🌸
Rica ederim hakkındı
Tek kişilik yol artık iki kişilik olacak. Beraberinde aşkın meyvesi de olur sayı artar.
Beraber maceradan maceraya, nice güzel günlere..
Ne mutlu yoldaşını bulana..😊
Çok hakli motivasyon dolu bir yorum teşekkür ederim hocam :)
Sağ teşekkür ederim umarım hepimiz iyi insanlarla karşılaşır yolumuza yoldaş buluruz.
Inşallah hocam
Cevap
4Cevap
Anlamı yok
Kimileri için huzur, benimse her zorluğa göğüs gerecek mutluluk olabilir.
Evet zaten her daim birlikte mücadele etmekten keyif alıp mutlu olmayacaksa insan neden evlenecek ki
Mücadele etmeyip her zorlukta eşlerini suçlayan bazı kişilerde var
Evet var hemde çok var bunlar yalnış ters zorlukta suçlayacak insan aramak değilde güç birliği yapmak lazım
Aile kurmak devlet kurmak gibidir 😃😃😃
Aslan beyden dolayı okuyuş ses tonunu değiştirdim😅
İki kişinin bildiği sır değildir 😅😃
Ee birimiz ölelim reis o zaman 😅
Ahahahah 😂 Eski vadicilerden kim kalmış knka ya
Hiç bir şey beklemiyorum evlenmeyi düşünmüyorum
evlilik gereksiz ve bos benim icin
Hiçbir şey ifade etmiyor
Aile olmayı
Ilk defa aykırı olmayan bir yorum geldi
Zor ama
Evet zor ama imkansız değil
Benim için öyle
Neden özel değilse?
Sevgili olmak bile zorken eş bambaşka bir olay bence
Sevgili veya eş olmak kolayda kalmak yürütmek zor devrin aşkları da evlilikleri de belli insanlar ihaneti marifet sanıyor
Yaani
Öyle umarım herkesin karşısına kendisi gibi insanlar çıkar sağlıcakla kal hocam
Saygi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar