Erkekler niye böyle, karşı cinsten soğudum?

Çoğu erkek karşı cinsi aşağılıyor, bazılarını görüyorum elindeki hakları geri alsak keşke diyor. Mutfak robotu olarak görüp obje muamelesi yapıyor. Böyle şeyleri gördükçe iyi ki sevgilim yok diyorum. Bu kafada olanlar için diyorum hem kadınları aşağılıyorsunuz hem cüzdanıma bakıyor diyorsunuz. Yedirmeyin o zaman kardeşim paranızı. Kadınları obje olarak görüp cinsiyetinden dolayı aşağıladığınız sürece cüzdan olarak görülmeye devam edeceksiniz. Kimse cinsiyetinden dolayı fiziki açıdan diğer cinsiyete göre daha güçsüz doğduğu için aşağılamayı hak etmez bilginiz olsun. Gercekten nefret ettiriyorsunuz kendinizden. İyi adam gibi olanlar da vardır tabii onlara lafım yok.

Erkekler niye böyle, karşı cinsten soğudum?
Cevapla