Kız arkadaşım metres hayatı yaşamış bide kendini savunuyor sizce?

Kız arkadaşım var ve zamanında metres hayatı yaşamış , bende ayıpladım , ve bana dedi ki ; yat kalk başında anan baban var , ben yurtta büyüdüm 18 yaşında ayrıldım ve o günden beri tek yaşıyorum ben , bu hayatta anasız babasız olmak kadar kötü bişey yok , başında anası babası olanlar bile yanlış yaparken bide kimsesiz buyuyenleri düşünün , Allah kimseyi düşürmesin evsiz kaldım 19 yaşında kirami odeyemedim evden cikartildim parasızlıktan benden 20 yaş büyük adamla metres hayatı yaşadım , kimse yapmam demesin çaresizlik insana herşeyi yaptırır , çünkü o anki düşünce ile insan en azından sokakta kalmiycam diye düşünüyor 1 hafta parkta yat ne demek istediğimi anlarsın , benim durumumdaki kızlar hep şunu ister biri bana sahip çıksın , sonra hamile kaldım doğum yaptım kızım oldu ve şu an prenses gibi bakıyorum yani demem o ki , kimsenin ne yaşadığını bilmeden ayıplamayın dedi
Kız arkadaşım metres hayatı yaşamış bide kendini savunuyor sizce?
Cevapla