Garip bir olay yaşadım yorumlarınızı bekliyorum?

Tek yaşıyorum ve evimin balkonu, kapısı hep kilitli olur üç kedim olduğu için. Paket halinde popkek almıştım masanın üzerindeydi mutfakta. Dışarı çıktım ve gece 02:00 gibi eve geldim. Geldiğimde popkek paketi yenmişti…Gözlerime inanamadım. Evde başka hiç bir şeye dokunulmamıştı. Neden olabilir?
Dalga geçmeyin.
Garip bir olay yaşadım yorumlarınızı bekliyorum?
Garip bir olay yaşadım yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla