Özelden taciz eden abazaların onurunu kıracak şekilde laf sokunca neden kezban diyorlar ki?

Düzgün bir şey söyleyecekler sanıyorum ama tam bir abazan olarak çıkıyorlar. Bir de salyalarını akıtıyorlar üstelik

Özelden taciz eden abazaların onurunu kıracak şekilde laf sokunca neden kezban diyorlar ki?
Cevapla