Merhaba ben yurtıdısındaki eşimden Türkiye'de çekişmeli boşanma açtım yurtdısında oturumum yok hiç gitmedim ama evlilik orada da?

Evliligimiz ordada geçerli evli gozukuyoruz bu arada 8 aylık hamileyim cocugum için ordaki haklarından da yararlanmasını istiyorum orada da dava açabilir miyim dilekçe gonderdim konsolosluga Amsterdam Türk konsolosluguna 16 gün felan oldu bekliyorum sonuç alırmıyım ücretsiz avukat talep ettim ve magdur oldugumu soyledim bilen var mı acaba tesekkur ederim

Merhaba ben yurtıdısındaki eşimden Türkiye'de çekişmeli boşanma açtım yurtdısında oturumum yok hiç gitmedim ama evlilik orada da?
Cevapla