Babamla kavga ettim. Sizce de söylediklerimi haketmedi mi?

Kendisi ve annem bana gelmişti. Bugün 3. günü. Birkaç kez, yalnız yaşaya tek kala kala yabanileşmişsin diye dalga geçti sesimi etmedim. Bu sabahta ; senin hiç yakın arkadaşın, dostun var mı. sensiz yapamayan hep konuşan şeklinde imali şekilde dalga geçti. Yani demek istiyor ki, seni seven kimse var mı çevrende, bence yoktur şeklinde aklınca dalga geçerek resmen hakaret ediyr. Ben de " terbiyesizlik yapma, çocuk yok senin karşında. Haddini aşmadan konuş. Benle bu şekilde konuşamazsın terbiyesizsin" diye bağırdım. 35 yaşındayım ya anne de baba da olsa ne olursa olsun beni doğurmuş diye bana saygısızlık yapma, hakaret etme hakkı vermez.. sizce?

Babamla kavga ettim. Sizce de söylediklerimi haketmedi mi?
Cevapla