Hoşgelmiş ol be 30. yaşım bari sen hoşgel?

An itibariyle doğum günüm kutlu olsuuuuun😄O gün bugün işte ne Aile var ne bir dost. 30 yılın sonu koca bir hüsran onca çaba gayret hayaller fedakarlıklar hep boş. Hiç böyle düşünmemiştim ama böyle oldu 30 yaşına bu şekilde girdim. Ramazandan dolayı Alkolsüz içecek 😅yoksa çok farklı bir masa olurdu gerçi benim kafam hep güzel 😉
Hoşgelmiş ol be 30. yaşım bari sen hoşgel?
Güncellemeler
+1 yıl
Gece kutlamayanlar kutlayabilir Sonuçta 30 oldum 😆
Hoşgelmiş ol be 30. yaşım bari sen hoşgel?
Cevapla