Güncellemeler
+1 yıl
Ona ne demeliyim sizce görüşleriniz nelerdir
Dün yemeği ben ödedim iftarı ben ısmarladım arada sırada ısmarladığım oluyor biliyordu dün benden olacağını yemek bitince kalkıyor çantamdan cüzdanımı alıp kartı alıyor içinden hiç hoşuma gitmedi bu davranışı bir şey de demedim ne yapayım ben?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Terbiyesizlik sevgili değil eş te olsa karının çantasının içi özeldir , bazıları bilinmesini istemez özel günler için yedekleri felan bardır görünmesini istemez felan
Cüzdanından kartı alıp hesabı o kartla kendi mi ödüyor
Evet
Ona söylemelimiyim sence
Ona söylemelisin tabi elalemin şeyiyle gerdeğe giriyor resmen hesabı kadının ödemesi zoruna gittiği için senin kartıyla kendi ödüyor sanki kendi parasıymış gibi... hadi bunuda geçtim senin çantana elini atıp cüzdanını alıp ordandan kart almak nasıl bir saygısızlık
Ya ben ne diyeyim bilmiyorum
Güzelce söyle aramızda senin benim param yok biz biriz ama emrivakilerden hoşlanmıyorum adabı muaşerete önem veririm kartı bendenstesen ben verirdim zaten elini çantama daldırıp cüzdanımı alman hoş olmadı kırıldım dersen özür dileyecektir
Teşekkür ederim
Rica ederim umarım her şey yoluna girer mutluluklar
Birde diyorki bugun sen öde yarın yıldönümü ben öderim bugunde yıldönümü ödemesin yani
zora sokmasın kendini istiyorum bugun ne diyebilirim onunla alakalı
Yıldönümünüz ise ya hiç bir program yapmayın ya da hesap ödemesiz bir program yapın sade mütevazi evde ya da dışarıda bir yerde eğer illa mekanda bir şey yapıyorsanız bırak o ödesin zora soksun kendini sevgilisisin sonuçta yabancımısın ya ben enayiymişim kimsenin elini cebine attırmadım bugüne kadar herneyse o konuyuda bugün konuşma özel birgün güzel geçirin bir sonraki güne bırak bu konuyu
Evet takip edebilirmiyim seni
Çok mantıkıklı konusuyorsun olur mu
Arada sırada sana danışmak isterim
Edebilirsin tabi
:)))) eee yemeği hic bir zaman odemeyeceksiniz bu kadar basit
mağarada yetişmiş birini değil de kendi standartlarında birini bul bence ve kendini avutup bu durumun kafanda normalleşmesine izin verme
Nasıl yani aslında hesabı benim ödemem yanlışmıki
hesabı senin ödemen değil de yani çantana elini atıp cüzdandan kart çıkarması kaba geldi bana. yani ne biliyim insanda bi görenek olur, o nasıl bi davranış öyle
ben bu tip şeyleri söylemem, direkt arama mesafe koyarım ama tabi bu kişiden kişiye değişir
Hesabı bir kere ayılırsın diyordu norm Ender bak kendine gelmişsin
Belki parası yoktur diyeceğim de bilemedim yani saçma gibi geldi
Ne Kadardır Birliktesiniz
Bir yıl oldu bugun yıldönümü
Çok Yanlış Bir Davranış Şahsen Ben Ablamın Çantasına Bile Elimi Atmıyorum Düşün Onun Ki Saygısızlık Ve Terbiyesizlikten Başka Bir Şey Değil Doğru Değil
Elini Bir Daha Atarsan Çok Sert Bi Biçimde Uyar Onu
Yaprak dökümü Şevket
Doğru değil kadın da erkek de yapmamalı
Uu çok çok rahatsız edici bir bu rahatlık hayırdır
Yapılmaması gereken bir harelet
Bir şey de:)
Ne diyeyimki
"Ben bu tip davranışlardan hoşlanmıyorum" nasıl?
Ezikliğin danıskası. Çok mu paran var
Nasıl yani
evet dogru olan
ayrilirdim
Bahane arıyorsun zaten
beni bı sal aw
Sövme 🙄
Hayırr
Adam degilmiss