Bugün arkadaşım ve benim başıma ürkütücü bir olay geldi siz olsanız napardınız?

beraber parka gitmiştik oturduk sohbet ettik sonra oturduğumuz yerden kalktık yürüyorduk sonra o tarafa gitmek istemedik ve geriye doğru dönüp yürümeye başladık o sırada genç bir kişi bizi durdurup tanışalım mı diye sordu ikimizde hayır istemiyorum dedik yolumuza devam ettik baktık tekrar yanımıza geldi nerelisin diye bir soru sordu cevap vermedik sonra ısrarla nerelisin diye sormaya devam etti biz tekrar cevap vermedik ve başka bir sokağa doğru ilerledik sonra bir baktık o kişi arkamızdan hızlı adımlarla bizi takip etmeye başladı nereye gitsek oraya geliyordu ne yapacağımız şaşırdık yolda gelen ablayla konuştuk onu tanıyor gibi yaptık o ablada bizi apartmanına aldı orada bekledik sonra bi yakınımızı çağırdık bizi almaya geldi bu süreçten sonra tetiklenmeye başladık bu süreci nasıl atlatacağız dışarı çıkmaya korkuyoruz

Bugün arkadaşım ve benim başıma ürkütücü bir olay geldi siz olsanız napardınız?
Cevapla