Sizce yurtta bu şekilde arkadaş çevresi edinebilir miyim?

Bu sene tekrardan üniversiteye başladım ve kız - erkek karışık bir yurtta kalıyorum. Kızlarla erkeklerin binaları aynı bahçe içinde, ama ayrı; yan yana 2 bina şeklinde. 2 binanın ortasında ise oturma alanı, banklar falan var. Orada oturan öğrenciler oluyor, ama ben sene başından beri hiç kimseyle tanışmadım. Şu anda da tanışmakta zorlanırım. Sizce orada oturup çay, kahve falan içip vakit geçirsem bir süre sonra birileri gelip benimle konuşur mu?
Sizce yurtta bu şekilde arkadaş çevresi edinebilir miyim?
Cevapla