Lubuny@yı sadece g@yler mi kullanır?

ya beğendiğim biri var ama g@y olmasından bir şüphelenmiştim. Bir yazısını gördüm. lubuny@ların bu şarkıyı paylaşması gerek diye g@y bir amerikalı şarkıcının şarkısını paylaşmış. Lubuny@yı g@yler genelde kendi arasında kullanır diye biliyorum ama doğru mu? g@y midir yani gfsodmnfğ

Lubuny@yı sadece g@yler mi kullanır?
Cevapla