Görme engelliler tarafından yılanın başı ilan edildim haksız mıyım?

Benim görme oranım ℅15 öğretmenim. Hoş da kızım aslında ama araba kullanmak gibi şeylerden mahrumum. Neyse geçenlerde arkadaşım görme engelliler derneğinin bir etkinliğine çağırdı gittim ben de. Benden daha kötü durumda olanlar vardı baston kullananlar felan. Pek çoğunun rahatsızlığı da genetik. Tedaviler ile ilgili sohbet etmeye başladık. Dayının biri (kendinde de rahatsızlık var) körsünüz işte kabul edin tedaviyle felan saçma hayallere girmeyin hayal kırıklığı yaşarsınız bilmem ne demeye başladı. Tartıştık epey negatif olmayın dedim. Sonra üzülüyorsunuz bilmem ne dedi. Neyse başka bir dayı gelip etrafımda bekar sevmiyorum sana birini ayarlayayım mı dedi. Bu dayı arkadaşıma 40 yaşında birini ayarlamaya çalışmıştı. Ona laf sokup duruyordu. Ben de bunu bildiğimden kriterlerim var ama dedim. Ne olduğunu sordu sonra ise kızlar da kendileri çok iyi gördüklerini sanıp görmeyen birini istemiyor iyi gören birini istiyor demeye başladı. Ben de öyle sandıkları yok. Ben mesela ehliyet alamıyorum araba kullanabilen birini isterim dedim. Çünkü bu benim yaşam kalitem için önemli. Onun da başka bir eksiği olursa ben de onu tamamlarım dedim. Çok büyük aşk yaşamadıkça tercih etmem dedim. Tartıştık yüzüne vurur felan demeye başladı. En sonunda beni yenemeyince sen bende itici bir izlenim oluşturdum sana birini ayarlama isteğim kaçtı dedi. 🤣 arkamdan da o 40 yaşında adama ayarlamak istedikleri arkadaşımı benim etkilediğimi söylemişler. Çok farklı düşüncelerim varmış. Kız 28 yaşında kıza bundan sonra aşkı arama kabul et diye baskı yapıyorlardı. Neyse sizce haksız mıyım?

Görme engelliler tarafından yılanın başı ilan edildim haksız mıyım?
Cevapla