Tek yaşayan kadınların çoğunun dostu oluyor dedi doğru mu?

Tek yaşayan kızlara bakıyorum mesela gayette güzel geciniliyorlar hepte özeniyorum. Ama erkek kankam da diyor ki ; kanka o tarz kızların muhakkak dostları oluyor , yoksa bı maaşla kira öde , faturaları öde , mutfağı karşıla bide kendi eksiklerin , imkansız yani hadi dostuda demeyim ama muhakkak destekcileri oluyor. Yoksa imkansız yani dedi
Tek yaşayan kadınların çoğunun dostu oluyor dedi doğru mu?
Cevapla