AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
laikliğe karşı oldukları ve şeriatı destekledikleri için.
Destekleyebilirler herkesin sahsi fikri kimiside lgbtyi destekliyor, lgbtyi destekleyen birine hakaret etme hakkimiz yoksa ayni sekilde tesetturlu birine de hakkimiz yok bunu yapmaya
Istedikleri kadar seriati desteklesinler sonucta devlet onlar istiyor diye seriat kurmaz ya
Komikmiş. Şeriatı desteklemek, temel insan haklarını baskı altına alan ve bireysel özgürlükleri kısıtlayan bir kanun sistemini savumak anlamına geliyor. Afganistan'a bak mesela, bir tane kadın sokakta göremezsin. LGBT'ten örnek vermen ayrı bir ironiydi galiba çünkü eşitlik ve kabulü teşvik eden LGBT haklarını desteklemekle kıyaslanamaz şeriat.
Seriat icin tepinen biri degilim hatta dogalim o konuya karsi ama seriati istemeyip lgbtyi destekleyen biride agir hastadir bence
Görünüşe göre LGBT haklarını destekleyenleri "hasta" olarak etiketleyerek, şu anda kıvırarak hoşgörüsüzlüğünü haklı çıkarmaya çalışıyorsun. İşte buna cahillik derim. Ancak gerçek şu ki, cinsel yönelimleri ne olursa olsun tüm bireyler için eşitliği ve kabulü desteklemenin "hasta" bir yanı nerede görülmüş ve nerede var? Sırf sizin cahilane normlarınıza aykırı hareket ettikleri için mi? Dikkat edersen LGBT senin kadın haklarını da savunuyor haberin yok. Lezbiyen, gay, biseksüel ve trans olmanın hastalık olduğuna dair bana kanıt getir bakalım ve seni burada bekleyecem hatta. Bence buradan asıl meseleye, yani şeriat hukukunun baskıcı ve ayrımcı doğasına odaklanalım.
Bazıları şeriatı destekledikleri için
Destekleyebilirler herkesin sahsi fikri kimiside lgbtyi destekliyor, lgbtyi destekleyen birine hakaret etme hakkimiz yoksa ayni sekilde tesetturlu birine de hakkimiz yok bunu yapmaya
Kimseye hakaret etme hakkımız yok ama kimsede laik Türkiye Cumhuriyeti'nde şeriat isteyemez, isteyen de afganistana gidebilir, lgbtye de karşıyım, gerekirse rusya gibi kanunlar çıkarmalıyız.
Yok isteyebilir istemek baska eyleme dokmek baska kimi de lgbt haklariniz istiyor ama istedikleri yerine gelmiyor
Insanlar fikirlerini hur bir sekilde belirtebilir ama hakaret edemezler
İstiyorsa hollandaya gidebilir
Hür şekilde belirtebilir ama bunun propagandasını ve eylemini yapamaz gitsin özel hayatında yaşasın istediğini kimseye bu pisliği buluşturmaya hakkı yok
Farz edelim ki propogandasini yapti e ne olacak ki devlet ayse fatma istedi diye seriat mi olacak yillardir lgbt haklari savunuluyor devlet onlara hak mi tanidi hayir
E öyleyse ne boş boşuna kendilerini yırtıyorlsr
Cunku sen simdi seriat isteyen tesetturlunun cahil oldugunu iddia ediyorsun
Etmiyorum her türbanlı şeriatçı değil ama her şeriatçı türbanlı
E olsun abi seriatci olsa ne yazar senin icin lgbtli olsa ne yazar kadin veya erkek kendi icin de yasasin fikrini tesetturlu olmasi konusundada tesettur fikir veya politik simge degildir bir dinin vecibesidir
Tamam kanka isteyen istediği gibi yaşasın sus anlatamıyorum sana bir şey
Kim bakıyo
Ozelikle ataturkcu kesim
Sen onları nasıl görüyorsun
Tanidigim tum ataturkculer fasist cikti eminim daha dogallari da vardir ama bana hep fasist ciktilar
Diğer yorumlarına baktımda şeriatı destekleyenler için görüşün tamamıyla yanlış bir kere düşüncesi bile Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş ilkelerine ters bu savunulumaz. Bir taneden bir şey olmaz diyemezsin, bir kişi istedi diye şeriat mı gelicek sanki diyemezsin. Bir sepetteki çürük meyve diğer meyveleride çürütür o nedenle bu düşünceni değiştirip daha geniş açıdan bakmanı öneririm.
Abi herkes istedigini sqvunur destekler kimi lgbtyi kimi seriati desteklemek baska eyleme dokmek baska sirf tesetturlu diye neden cahil olasin ki
E o zaman zamaninda 28subatci okullara tesetturluleri sokmayan ataturkculer yuzunden tum ataturkculerden nefret edelim bu dogru mu
Bak lgbt savunmak başka devlet düzenini bozacak bir şey savunmak başka
Diyorsun ya bi curuk meyve digerlerini de curutur diye bu yuzden 28 subatci ataturkculer ayagina diger kemalistlerdende nefret edelim
Neden baska ikiside sonucta devlet duzenini bozacak seyler degil mi
Ama şimdi ablacım Atatürkçüler faşist çıktı dersen yobaz da derler herşeyi derler bakın benim annemde kapalı, Atatürkün annesi de kapalıydı kimsenin giyimi, dini, seçimi beni ilgilendirmez burası laik bir ülke başkalarının özgürlüğünü kısıtlamadığın sürece herşeyi yap günümüzdeki şeriat örnekleri insanları doğal olarak korkutuyor Afganistan, Pakistan mesela asla o tarz bir yerde kadın olarak bulunmak adımın anılmasını bilr istemem bence en güzeli herkesin birbirine saygı duyduğu Hristiyanın kilisede günah çıkarıp, Müslümanın camide namaz kıldığı, Ateistin görüşünü özgürce savunabildiği bir ortamdır.
Lgbt devlet düzenini nasıl bozsun onların yaşamı seni neden etkilesin😃
Ben zaten onlar cahil yobaz dedikleri icin fasist diyorum yoksa neden diyeyim, ve evet ataturkun annesi de kapaliydi ama ayni ataturku srven insanlar tesetturlulerden nefret ediyorlar
Ben de Atatürkü seviyorum tesettürlülerden nefret etmiyorum. Annem kapalı, yakın arkadaşlarım kapalı çok saydığım büyüklerim kapalı genelleme yapma lütfen.
Bende tesettürlülerden nefret etmiyorum
Neden mi etkilemesin dur sayiyorum
1:cocugum okula gittiginde arkadaslarinin belkide 2 babasi veya 2 annesi olacak
2:cocugum okula gittiginde 2den fazla cinsiyet oldugu fikri ile buyuyecek
3:erkek erkege veya kadin kadina evlenenleri gorecegiz ve onlarin cocuk evlat edinidiklerini
4:transiydi bilmem nesiydi bana yarin hastanede devlet dairesinde tapu dairesinde hizmet verecek
5: bunlar lgbt insani oldugu icin ister istemez hetero kisilerden daha fazla hakka sahip olacak (hakaret edilme sikayeti bilmem ne
6:hepatitis c, aids hiv asiri derecede yukselecek
7devlet muhtemelen bunlara ozel bir destekte bulunacak yani bir suru maddi anlamda yani dolasayi ile devlet hazinezinden para cikacak
@pilotacac onlar ta en basindan beri genelleme yapip okula almamyi biliyorlar ama
Bak mesela 2 kişi çıktık hem Atatürkü sevip hem tesettürlüleri seven demekki senin çevren "yobaz" ki senin seçimine saygı duymayan saygısız kimseler bence onların gerçek yüzünü gördüğüm için şükürler etmeli ve anında uzaklaşmalısın ayrıca onlar balon yani gerçekten Atatürkü seven bir insan onun annesinin de kapalı olduğunu böyle muhteşem bir insan yetiştirdiği için özellikle annesine saygı duyulması gerektiğini bilmeliler. Bazıları var kolunda Atatürk dövmesi soruyorsun adama Atatürkün ilke ve ınkılapları nelerdir diye tık yok yani bununla cidden Türk evladı olarak zamanında dedesine, atasına, milletine bağlı adam bir mi sence?
Bak sen bu sekilde diğerlerini düşüncelerine bir anlam vermeye çalışmayıp kendi düşüncelerini kanıtlamaya çalışıyosun böyle düşünürsen zaten bahsettiğin kişilerin düşünceleri senin için hep aynı olur. Ben sana bir şey sorayım ileride çocugun oldu ve homoseksüel oldu be yapacaksın?
Okula gidemiyor musun şu an? Birsürü kapalı doktor, mühendis, mimar, öğretmen misler gibi çiçekler gibi kapalı, devletine milletine bağlı arkadaşlarım var bunlar sence okumadan mı oldular bu meslekleri?
İyide okula almamayı biliyorlar diyorsun bak bakalım Afganistanda üniversitelerde kaç kız var? Üniversiteyi geç normal bir sokakta bile bulunuyorlar hatta ailecek parka bile bak kıytırık bir park ona bile gidemiyorsun hastada sadece 2 gün izin veriliyor anca öyle benim komşumun afedersin köpeği bile günlük bahçede, parkta geziyor sence kadınlar bu muameleyi hadiyor mu sende bir kadınsın
Bulunmuyorlar*
Ya of yatarak yazdığım için rezil ettim güzel dilimi çok özür diliyorum sizden 🥹
Ben seriatci degilim ama zamaninda dirf tesetturlu diye okula almayan ataturkculer buhun seriatcilardir bence
Bakılmıyor
Bakiliyor
Valla bakılmıyor ya. Biraz konulunca kim cahil kim değil belli oluyor
Sosyal medyada bir gezin bakayim
Sosyal medyayı baz alma. Her gelen konuşuyor
Gercek yasamda yok mu sanki boylelero
Yani cahil insanın böyle önyargısı olur çok dert etme