19 yaşında annemden hala dayak yiyor olmam normal mi?

Bugun yine dayak yedim babam zor tuttu annemi. Ama ona reğmen dayak yedim saat 9.00da yedim şimdi saat 00.42 uyudum. 9dan 12ye kadar uyudum. Yemin ederim hastalandım. 9 gibi kafamı yastığa koyacağım uyumak için bedenime birden soğuk bastı titremeye başladım şimdi uyandım ama bedenimde yuruyecek hal yok yemin ederim. Ben normalde üşüyen biri değilim yaz kış bile soguk suyla yıkanırım. Hatta bugun aşırı kalın bir pijamam vardı onu giydim çunku diğer butun pijamalarım çamaşır makinesinde 🤷‍♀️ . Sınava hazırlanıyorum. Benim telefonum yok o yuzden annem butun dershane gruplarına girdi. Bana dediki bugun sınavın var. Ben de dershaneye sadece kalem silgiyle gittim. Ama meger ders varmış. Geri dondum anneme dedim ki sen yanlış anlamışsın sınav yokmuş falan sonra kavga ettik ben de dayak yedim. Çocukken dayak yemesim bu yaşımda sınav senemde her gun dayak yiyorum. Ya cidden sadece 1 gun istiyorum dayak yemeden geçirdiğim.
19 yaşında annemden hala dayak yiyor olmam normal mi?
Cevapla