Şahsi işlerine dahil etmeye çalışan ve benim ona gerek olmayan şeylerde bile sürekli dahil olmak isteyen kişilere ne demeli? Mesela başka arkadaşla görüşeceğim ben de gelleyim mi diyor, ayak üstü atıştırsan beni niye çağırmadın diyor. Sigara içmeyen kız ben içiyorum diye sırf ona bile başladı. Kızı kırmak da istemiyorum ama artık baygınlık vermeye başladı bir de çok ısrarcı. Bu kıza ne demeliyim genel olarak anlamasi için?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yengeç burcu olabilir mi acaba? bu tarz delilikler yengeçlerden çıkabileceğini düşündürttü bana. aşağılık kompleks en çok onlarda var.
Hayır kardeşim bu kız koç ama balık da oldu öyle arkadaşım. Yengeçler genelde arkadaşını paylaşmak istemez ama hepsi öyle yapışkan değil. Senin burcun ne mesela
anladım narsism kaynaklı oldugunu düşünerek bu yorumu yaptım ben çünkü narsism en çok yengeçlerde var.
balık öyle bi arkadaşın olduysa onunki özgüvensizlikten kaynaklanmıştır. Balıklarda böyle bi durum var ama sigara içme konusunu dediğin için balık olma ihtimalini eleme yaptım çünkü balıklarda sigara konusunda böyle bişey göremezsin..
Koç açıkçası çok fazla tanımadım erkekleri sadece risk almayı sever biraz da bencil oluyorlar, kadınlarını bilmiyorum.
Bu arada ben yükselen akrep olan balık burcuyum.
Tanıdığım en yapışkan burçlardan biri maalesef balık. Ailemde de var. Tek bir şey yapamazlar, kıskançlar, bir tanesi “hayır” dan asla anlamazlar, ısrar zorbası bir burç ve emrivaki de çok yapıyorlar. Odamdaki kız koç olöasına rağmen çevresi olmayan bir tip olduğu için benim çevrem de var diye bana yapıştı.
anladım üzücü
O yanına gelmeye basladıgında telefon calmıs gibi yap aç telefonu konusa konusa uzaklas bir kac defa yap anlayacaktır birsey demene yapmana gerek yok
Aynı yurt odası 😄
Kız yanlız hissediyo kendini sana adepte olmus ne desem bilemedim simdi, yazık ya bırak senle olsun ama aen onu sevmiyon galba, ozaman direk dicen ne anlarsa , kusura bakma yanlız gitmem gerekiyo, veya tühh ya hic aklıma gelmedin sorunlarım var vesaire gecistir heralde anlar çeker kendini
Başka arkadaşı yok ondan ama benim var. Kendisini öncelik yapmaya çalışıyor ve bazen geldiği zaman uyumsuzluk da çıkarıyor. Baydı artık o yüzden
Kıskanıyor belki cekemiyorda onun yok sen varsın senin olmanı cok aktif olmanı onsuz birsey yaptıgında kendini dışlanmıs hissediyor eziklik gecmisi var sanki ya da aileden şevkat görmemis sahipsizlik gibi baymıstır dogru onu gecistirdiğini belli etmelisin sözel olarak değil hareketlerle ya da beni neden çağırmadın deyince pardon aklıma gelmedin o an de hep seni düsünmüyorum canım de kendini bilen çeker temiz birimi bari aynı odada zor olabilir
Hayır koç burcu bu kız. Sürekli kendini över her erkeke buna aşık gibi davranır ama kendisi genelde millete yaşışmaya çalışan. Odada aşırı dağınık ama sözde çok eşyası varmış ondanmış kılıfı bu. Aşırı pis tabak bardak asla yıkamıyor bir tane ihtiyacı varsa onu üstün körü yıkar kullanır. Su ısıtıcı bunun içinde makarna vs yaptıl kendi bir kere bile yıkamadı ben kullandıktan sonra bana bunu temiz bırakalım diyor 🤦♀️ o kadar insan sabrı zorluyor ki bazen tokatlamamak için zor duruyorum. Göreceli konularda insanla laf dalaşına girip, doğrusu net olan konularda yanlış bilse bile susmuyor. Her bakımdan baş ağrıtan kafa açan bir tip
Bizim sekreter gibi kendini hep öne cıkarmaya calısan , herkezten üst gören biiri ic dünyasında , yeri geldimi kendi meziyetlerini ön plana cıkarıp seni insan icinde cigner üzer yapar bunu sonrada katışmak ister size sana, saf hesabına koyar patron yakalası gibidir, anlıyorum seni, o yüzden saaffeniyetle dışlanmıs gibi hissetmiyor sen baskasıyla görüsünce, kıskanma ve fesatlk karısımı cok nazik davranma bu durumda net konus cizgisini bilsin koc sa akıllı cingözdür yemeği yer şu tabagıda yıkısan canım benim dolapta kalmıs der ceker tv yi acıp seyretmeye baslar
Sana bunu temiz bırakalım diyor anloyorum ben o emirvaki koç u çakal 😀 kirlilerin icinden bir tane yıkıyor anası gitsin diye 4 gözle bakmıstır 😀
Ben biliyorum benim dediğim dogru öncü yapı insan icinde rencide eder gözüne baka baka senin kadar sabretmezdi o olsa Şu an
Ben gerginlik huzursuzluk ve zıtlaşma sevmeyen biriyim. Benim için kaldığım alanda huzur ve uyum önemli. Ondan dolayı ilk odada tanıştığımız zaman gayet benim nelerden hoşlanmadığımı öğrendiği halde gerginlik istemediğim terslemediğim için beni yönetip işine geldiği gibi kullanacağını düşünmeye başladı. Benim bir tabak ve bardağım var sadece onları kullanırım. Bu 4-5 tabak bardak getirmiş hepsini kirletmiş bi gün dersten geldim odaya bana demesin mi “bunları birbirinizden beklemeyelim yıkayalım “ diye. Ben şok. Ben de dedim sadece kendimin olanları kullanıyorum senin onlar diye suratı asıldı. Sonra baktım benim temiz tabağı ben yokken kullanıp pis burakmaya başlamış her geliyorum tabak kirli. Kendi bulaşıkları kirli. Başta bir şey demedim sonra desem mi yoksa temiz mi burakmasam diye düşündüm laf uzamasın diye kirli bıraktım tabağımı. Bu kıza şalımı emanet ettim kız odaya bırakacaktı sözde odadan çıkmadı şal. Sordum canım nereye koydun göremedim ben dedim oralrdadır diyor net bilgi vermiyor. Yatak ve masamda yoktu dolapta da yok emin misin dedim tersler gibi agresifleşri bilmiyorum çıkar işte bir yerden dedi kavga çıkmasın diye ses etmedim. İlerleyen zamanlar çay yapacağım kendime bana da yap demeye başaladı. Bir yere gideceğim kendisini de katmaya başladı. Sabahtan akşama kadar odada ders takip ettiği yok bir şey yaptığı yok bi gün akşam arkadaşka yemek yerken beni aradı kalkacağımıza yakın “ beni niye çağırmadınız “ diyor. Yaa sabır benim sabah sekizden beri dersim var iki nefes alıp yemek giyeceğim zaman bunu çağıracakmışım hayırdır. Dedim öyle bir şey mi konuştuk. Yani istenmediğini gördüğü halde isteyin beni diyen bir tip. Dedi bekleyin ben de geleceğim. Kalkacağız yorgunuz diyorum laftan anlamıyor. Ver siparişini odaya değil mi. Böyle insan zorlayan tavırları o kadar arttı ki hayır demekten bunaldım yeminle
Sen nesin balıkmı yengeç mi, o yapmoyorsa sende yapma işi yapan sen olma yoksa bu düzen kalıplasır, baslamısta zaten, sende al ihtiyacın olanı yıka gerisini öyle bırak ya da bulasık yıkanacağı zaman haydi bakalım hanfendi mutfaga mars mars de senle beraber yapması icin direktifli ol değiş bundan sonra sinirlerin bozuldı biliyorum
Kendince belli bir ideoloji güdüyo ic dünyasında uyguluyorda o beyniyle
Biz zaten ortak kullanmıyoruz tabak bardak çatalı. Ben sadece kendininkini kullanıyorum. Tek onun kullandığım şey su ısıtıcısı. O da benim damacanayı ortak kullanıyor yani. Sorun kendi pisliğini temizlemediği gibi benim alanıma da bulaştırmaya başlaması. Tabak konusu sonra bardağını kompdinime bırakıyor hep kahve izi var. Görüp siler diye bekliyorum bu kız kendi kompdinini temizledi benimkine dokunmadı bile oysa ki kendi kahve izleriyle dolu. Ben de sinir oldum sildim komodini onun tarafa eşyalarımı bıraktım kullanamasın diye. Anlıyor ama başka ihlal için fırsat kolluyor sürekli
Ben olsam napardım biliyonmu lekemi gördüm sırayı silermisim diye sözel olarak direk söylerdim, bulasıkmı yani yapması gerekenleri artık direktiflestirirdim madem idelojisi böyle kızın nabza göre işine gelirse dost düsman belli olsun uyum sağlayacak hanımlık yapmayacak g, tü yiyprsa kocasına yapar ilerde
Bu kız o kadar yüzsüz ve sinsi bir kız ki bu kadar pisliğine rağmen benim saç fırçasında saç gördü bana ne desin “şu saç fırçanı da temizle” demesin mi 😄😄😄 ağzımı açacaktım ama yine kendimi frenledim. Bilinçli millete sorumluluk atmaya çalıştığını sevgilisiyle ilgili bir konuda anladım. Çocuk işten atılmış tek yaşıyor kirada bu da arada yanına gidiyor ama hiç elini cebine atmaz. Sipariş verdik falan deyince aklıma geldi dedim ki çalışmıyorsa zor olur nasıl para yetiştirecek sen yamek yapsan daha uygun olmaz mı siparişten dedim ne desin “ alışmasın şimdi yaparım sürekli ister “ o zaman net bir şekilde anladım kendi pisliğini bile neden temizlemiyor neden sürekli bana iş yıkmaya çalışıyor… ya o ya ben gideceğiz odadan da bakalım sabrediyorum yıl bitsin. Eski odasında da istenmemiş zaten tanıdıkça anladım neden istenmediğini
Dediğin kişi modeli bizim sekreter aynen, o tip insanların paikolojiriyle oynamayı cok seviyorum hayır diyecekleri egolarına ters gitmeyi orada olmak istedim sende izle yüzüne bak o an nasıl ters köse ediyorum onu
Sen hep icine atıp neyse diyorsun ve dolmussun artık patlıcan en sonunda fena
Hayatı beleşe getirercek işte bile evde bile böylesine ne yaranabişirsin ne birsey egolu kafada tasarlayıp rasarladıgından ödün vermiyo, NARŞİŞT kişilik
Senin sevmedigin soğuk be huzursuz ortam kaçınılmaz şu durumda böyle gitmez cünkü
Sen ne burcusun
Ben yengeç yükselen başak olduğum için uyumsuzuz bu gudubet kızla onun yükselen de koşmuş 🤦♀️
Onla bende uyamam senle alakası yok
Sen susma ama artık orada hizmetci edecek seni
Biraz kendime de zaman ayırmaya ihtiyacım var kusura bakma diyebilirsin
Alınganlık yapıp konu uzatacağına eminim. Benle vakit geçirmek mi istemiyorsun vs gibi laf uzatan bi tip
Olgun biri değil o zaman demek ki yani herkes 7/24 birlikte olamaz
Başka arkadaşı yok ondan ama benim var. Kendisini öncelik yapmaya çalışıyor ve bazen geldiği zaman uyumsuzluk da çıkarıyor. Baydı artık o yüzden
İstemem denir