Namaza başlamak istiyorum ama ramazan ayında sadece?

Önceden oda arkadaşım vardı o başlattı ama devam etmedim fazla. Şimdi evdeyim iç huzurum yok ev huzuru olmadığı için de biraz buradan uzaklaşmam gerek yani. Yoga vs yapmak istemiyorum biraz umut ve teselli istiyorum açıkçası. Dua edicem bol bol. Ama sürekli yapabilecek miyim dürüst olmak gerekirse hiç sanmıyorum. Öyle bir ailem yok. Kınayan tipler. Onlar da garip de neyse.

Namaza başlamak istiyorum ama ramazan ayında sadece?
Cevapla