Arkadaşlar nasıl gidiyor ben sizce çok mu takıntılıyım?

Hadi biraz muhabbet edelim. Hiç beni konuşmuyoruz hep kendi sorunlarınizla ilgileniyorsunuz? Halbuki ben sizi ne kadar çok düşünüyorum hepinizle ayrı ayrı ilgileniyorum burada. Güzin abla hesabı neyse. Ya arkadaşlarim çok var ama ben mi kafaya çok takıyorum bilmiyorum. Belki de kimsenin benle ilgili öyle bir düşüncesi yok. Çok arkadaşım var ama hepsi tanıdık arada sırada görüştüm kişiler. Çünkü hepsi evli ve çocuklu. Yani ben yalnızım. Ayrıca ilk defa tayfun onu aradım için annemi beni şikayet etmek için aramadı. Bu bir gelişme olabilir mi ulaşayim mı ona gerçi evli ve çocuklu ama neyse. Arkadaşlara dönelim ben etrafımdaki olan arkadaşlarımla nasıl yakın olabilirim ve nasıl iş bulabilirim?
Arkadaşlar nasıl gidiyor ben sizce çok mu takıntılıyım?
Cevapla