Arkadaşlar sizce ne düşünmeliyim çok takıntılı miyim?

Cuma günü arkadaşlarım bize geldi iki arkadaşım bunların ikisi çok yakın arkadaş bende uzak değilim ama onlar kadar yakın değilim. Güzel bir akşamdı ben gayet güzel ikramlıkları hazırladım baya bir pasta, poğaça, pizza bilmem ne falan filan neyse. Oturduk muhabbet ettik onlar genellikle ikisi konuştu. Ben sadece bu ara iş bulamıyorum iş aramama gerek olmadığını başka bir şey yaptığını söylediler sohbetler böyle ilerledi. Ama konu şu cuma akşamı bize geldiler ya o zamandan beri hiç bana Instagram'dan olsun watshaptan olsun hiç yazmadılar ama engellemediler de böyle böyle oldu demediler. Sizce ben cuma akşamından beri yazmıyorlar diye kuruntu takıntı yapmalı mıyım? Ya bir daha benle görüşmezlerse bunu nasıl öğrenebilirim?
Arkadaşlar sizce ne düşünmeliyim çok takıntılı miyim?
Cevapla