Bazen evlenip kendi ailemi kurayım diyorum sonra üşengeçlik perileri geliyor. Sizde de oluyor mu?

Diyorum şimdi yeni birini bul tanış konuş olacak da olmayacak da sil baştan sürekli. Olsa bile istemesi sözü kınası ev düzmesi cartı curtu kim uğraşacak. Aniden bıkkınlık basıyor. Siz de böyle misiniz?

Bazen evlenip kendi ailemi kurayım diyorum sonra üşengeçlik perileri geliyor. Sizde de oluyor mu?
Cevapla