Hep aklıma takılan şu soruyu cevaplar mısınız?

Biyolojik olarak biz insanlar ergenliğe girdiğimizden itibaren artık anne baba olabiliyoruz değil mi yani bunu mu yaşı 13 14 ya da 12-13 gibi peki biz biyolojimizi karşımı geliyoruz Yok efendim onlar daha çocuk efendim şöyle Yok efendim böyle sakın dini falan karıştırmayın ben biyolojiden bahsediyorum şimdi görüyorum ki zaten 16-17'sinde her halt yiyorlar haksız mıyım o zaman bu insanlar çocuk sayılmıyor mu yani zaten de görüyorum yaş ilerledikçe 20 30'lu yaşlara yükseldikçe sapkınlık da artıyor yani bir sürü şey oluyor kız ve erkeklerde biz bence bu konuyu kafamızda bir kere daha düşünmeliyiz yani tabii ki sistem olarak okul çağıdır falan filan derken yani bunların olmasını ihtimali %0 tabii ki ama ben biyolojiden bahsediyorum yani başka hiçbir şey karıştırmadan yorum yapın bakalım
Hep aklıma takılan şu soruyu cevaplar mısınız?
Cevapla