Sevgilim bana hadi ordan git dedi tandığım bir hoca beni eve bıraktı diye?

Arkadaşlar olay şöyle oldu;

Yakın zamanda staj yaptığım bir kurum vardı. Kurumdaki tanıdığım hocaya işim düştü yazdım. İşimi halledebilmek için beni kuruma çağırdı. Bende eli boş gitmek istemedim. Neticede staj da olsa zaman geçirip yüzlerine baktığım insanlar. Ayıp olur diye düşündüm eli boş gitmek. Çikolata aldım götürdüm. Bahsettiğim hocayı çok iyi tanımıyorum benim de anlattığım kadarıyla sevgilim tanıyor. Sevgilim staj zamanı çalıştığım ortamı vs görmüştü. O gün bir kişi olduğu için onunla çaycı abla ile tanıştırmıştım. Çalıştığım ortamda erkek daha çoktu kurumsal yerler bilirsiniz. Neyse sevgilim jandarma benim. Bahsettiğim olay da adliyede oldu. İlgili kişi de oranın o bölümün şube müdürü Buraya kadar herşeyden haberi var sevgilimin. Ben çikolata aldım diye bir de çiçek sepetinden aldım. Adam da bana dedi ki:

-“öğrenci olduğun halde bu kadar masraf etmişsin ne gerek vardı pahalı da bişeye benziyor çiçek sepetinden almışsn mahçup oldum” diyerek bana yemek teklif etti. Kibarca reddettim.

-“Gerek yok hocam aç değilim lafı olmaz başka zaman yemek ısmarlarsınız malum yolum da uzun biraz ben kalkayım.” Dedim. Sonra

”evine bırakabilirim yakın bir yere de olur benim için sorun olmaz.” Diye çok ısrar etti kibarca red etmeme rağmen. Çünkü onun da çıkış saatine denk geldi kalkmamız. En sonunda kıramadım o kadar ısrara tamam dedim. Sonra araca bindik

-“aç değilsen kahve de ısmarlayabilirim.” Dedi.

-“Yok hocam sağolun dedim.”

-“Teklif var ısrar yok dedi.”
-“Başka zaman inşallah dedim.”
-“her zaman söylemen yeterli dedi.”

bu diyaloğu sevgilime anlatamadım. Araçtaki süre zarfında 7-8-10 defa aradı beni açamadım. Mesaj attı “-bekle anlatıcam arama” dedim. Sonra hoca beni eve bıraktı. Saat 18:30 falan dı. Ben araçtan indim erkek arkadaşımı aradım bana “nerdesin dedi” “evdeyim” deyince suratıma kapattı telefonu. Aradım meşgule attı veya hiç açmadı. Wp den yazdım anlatmaya çalıştım ısrar etti dedim bana sadece “SİKTİR GİT” dedi. Benimle doğru konuşması gerektiğini küfür etmesine gerek olmadığını söylesem de bana görüldü attı. Ben ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum. Adamın ilklerde boşanmış olduğunu uzak durmam gerektiğini söylemişti. Boşandığını ben duyup söylemiştim ortak tanıdığımız diye. Ama adamın evli olduğunu çocuğu olduğunu tekrar hatırlattım mesajda bana görüldü attı hiç yazmadı. O lafına çok kırıldım. Koç burcu gururundan yazmaz da bana şimdi. Başak burcuyum bende inatçıyımdır yazmam o yazana kadar. Bana bir akıl verin bir yol gösterin. Kim haklı kim haksız? Benim ne suçum var ki çok ısrar etti diyemedim bir şey. Kendisi benim başkasının aracına yolda kalsam tanımsam binmeyeceğimi bilir. Beni almaya geldiğinde o yüzden taksi yollayım dediğinde “hayır sen gelmezsen binmem o taksiye” derdim. Böyle biriydim biliyordu. Sevmiyor mu sizce beni. O yüzden mi bu kadar boşverdi. Barışır mıyız ayrılır mıyız sonumuz ne olur yazın lütfen. Ne yapmalıyım. 10 aydır sevgiliyiz. Herşeyi yaşadık diyebilirim böylece bitmeli mi yanlış mı yaptım ben

Sevgilim bana hadi ordan git dedi tandığım bir hoca beni eve bıraktı diye?
Cevapla