Erkek arkadaşımın ablası hakkımda ne demek istemiş?

Merhaba,

Doğum günümde erkek arkadaşım ile birlikte 3 günlüğüne Milano İtalyaya gitmiştik. 10 gün sonrasında ablasıyla yazışırlarken ablası ona sormuş ki paraya ihtiyacın olursa bana söyle, erkek arkadaşım da ileride ( bir kaç gün sonra ) lazım olabilir. İtalya tatili baya pahalıya çıktı demiş ve buna yanıt olarak ablası

Her şeyi sen mi ödüyorsun? diye sormuş. Erkek arkadaşım’da hayır sevgilimden de bi 300 euro gitti demiş ve buna yanıt olarak ablası

- Yapıcak bir şey yok, onun için gidildi oralara yazmış.

Biraz uzun oldu farkındayım ancak benim merak ettiğim şey sizce bu biraz art niyetli bir mesaj değil mi? Ben negatif hissettim.

Erkek arkadaşımın ablası hakkımda ne demek istemiş?
Cevapla