Bir kadın katliamı sonucu ortaya çıkmış ve kadınların çoğu bunu bilmiyor. Kadınların vahşice katledildiği gün olan 8 martı biz kadınların kurtuluşu olarak kutluyoruz.
Araştırın.
Araştırın.
8 martta fabrika yangınında yüzden fazla kadının yandığı doğru bir olay fakat 8 martın kadınlar günü olarak kutlanmasının sebebi abd de 8 Mart tarihinde 15 binden fazla kadının çalışma ve mesai saatlerinin çok olmasını ve maaşlarının düşük olmasını protesto olarak toplanmasıdır bu olaydan sonra abd senatosundaki bir partinin 8 martı ulusal kadınlar günü ilan etmesiyle başlamıştır
O protesto icin toplanan kadınları katlettiler işte.
O yüzden benim aklıma katledilen kadınlar geliyor mutlu olamıyorum
Cevap
2Cevap
Evet, erkekler günüde vardır. 23 Şubatta kutlanır.
19 Kasım
Sovyetlerde 23 Şubattı, öyle kaldı. Geçen ay kutladık işte.
biliyiruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?