Bir kaç hesap açacak kadar işsiz değilim 😆 ki yıllardır sitedeyim kurallara hakimim yasak olduğunu biliyorum. Hayır maalesef kıpkırmızı şekilde kaldı gitmiyor bana aşık olmuş galiba kovuyorum gitmiyor 😀😀😃
Az önce birinin fotoğrafını gördüm. Yahu erkeksi duruyor. 10 yıl önce görsem aklımın ucundan geçmez erkek olabileceği. Güzel kız der geçerdim. Şimdi herkese şüphe ile yaklaşıyorum 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Olmaz hayır
Napacan yahu 🙄 şimdi asla aklından geçmeyecek kadınlar (erkekler) var jdndjsnd mika misak
Bazıları hiç belli olmuyor gerçekten. Ama kimisi estetik için fazla bütçe ayıramıyor 😂 tam arada kalıyorlar. Erkek mi kadın mı kararsız oluyorsun 😂
Olmuyor. Çünkü öyle olanları tanıyorum.
Bazıları anlaşılmıyor yahu.
Siz erkekler için anlamak zor olabilir ama ben ve benim gibiler gözünden bile anlar. 💅
Şüpheye düştüğüm olunca sana soracağım ibine bey 😇 beni aydınlatırsın 😇
😂😂
Translar daha güzel wallah
Ne kadar güzel olurlarsa olsunlar. Çirkin orijinal kızın yerini tutmazlar 😂
Olmuyor hayır 🙄😬🙄
Kız ne oluyor senin hesaplara. Başkası senin adına hesap mı açıp duruyor yoksa hepsi sen misin 😂
Hepsi benim klonladılar beni jsjdndjdjw şaka şaka hesabımı kapatıyor sürekli biri 3. Hesabım yeto
Aynı anda birkaç hesabın varsa ondan dolayıdır. Siteyle iletişime geç 🤔
Kolun iyileşti mi tamamen 😂
Bir kaç hesap açacak kadar işsiz değilim 😆 ki yıllardır sitedeyim kurallara hakimim yasak olduğunu biliyorum.
Hayır maalesef kıpkırmızı şekilde kaldı gitmiyor bana aşık olmuş galiba kovuyorum gitmiyor 😀😀😃
Kafayı taktılar sana o zaman 🤔 kim ne ister ki senin hesaplardan 🤔
Kimse demiyor mu öpeyim de geçsin diye. Öptür birilerine geçer belki 😂
Umurumda değil inan 😅😅😅
Öpecek kimse yok öptürmem zaten herkese 🤨
Neyse artık. Acil şifalar diliyorum. Denk gelince sorarım yine 😂
He sağol
Evet oluyor 🤭
Az önce birinin fotoğrafını gördüm. Yahu erkeksi duruyor. 10 yıl önce görsem aklımın ucundan geçmez erkek olabileceği. Güzel kız der geçerdim. Şimdi herkese şüphe ile yaklaşıyorum 😂😂
🤣 🤣 Belki de transtır zaten
Büyük ihtimalle. Ama soramıyor insan. Trans değilse "ben erkeğe mi benziyorum" diye üzülecek 🥺
Öyle şey sorulmaz zaten 😆😆
Ay yine zaten demişim xddjd
Ben birkaç gün içinde 100 kere lahmacun demişimdir. Takılma sayılara bu kadar 😂😂
Jdjdjdjjjdjsjd