Merhaba herkese
Başlıkta erkek dedim çünkü içime pek sinmiyor artık. Nikah yapıldı resmiyette eşim aslında fakat düğünümüz yazın.
Evimizi tutarken birkaç problem yaşadık. Bir anda tartışmaya döndü konu ama o sıra annemde bir yan odadaydı. Tartışma esnasında annesinin ağzına bilmem ne yaptığım gibi küfürler etti şok oldum o an, annemde duymuş her şeyi. Şu an benim ailem annem başta olmak üzere istemiyor düğünü vazgeçmemi istiyorlar fakat vazgeçtim bitti diyince de ne yazık ki bitmiyor boşanması, unutması vs. o kadar kolay olmayacak benim için.
Karşı taraftan herhangi bir özür dilenmedi affettirilme çabası içine de girilmedi. Kırıldığım bir nokta da bu.
Çok fazla düşünüyorum ama bir sonuca varamıyorum. Tarafsız bir şekilde, siz olsaydınız ne yapardınız? Kendi çevremden kime danıştıysam sil at olmaz diyor ama gerçekçi olalım lütfen bu raddeye kadar gelmişken her şeyi silip atmak o kadar kolay olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer