Hiç bir işimiz ailecek iyi gitmiyor ne yapacağız? Okuyup cevap vermeden geçmeyin olur mu?

Merhaba, size bir şeyler sormak istiyorum ailecek üstümüzde yıllardır süren bir şansızlık var, küçük yaşta anne babasını kaybeden bir anneyle, babasız büyüyen bir çoban olan kişi yani babam evleniyor, asıl şansızlık burada başlıyor. Ve şu an 3 kardeşiz hepimiz şanssız abim ve ablamın evlilikleri olmadı boşandılar ikiside evdeler ayrıca abimin bi otizmli oğlu var ablam 4 aydır işsiz evde, iş bakıyor ama olumlu konuşup sonrasında hiç haber vermiyorlar kaçtır yaşandı bu. Gerçekten kimseye kötülüğümüz yok annem babam iyi niyetli temiz insanlar bizde kardeşler olarak öyle yetiştirildik ama neden işimiz hiç rast gitmiyor, evimiz kira ve şu an bulunduğumuz ev yıkılmak üzere, fakat paramız yok bir kiraya 15 bin verip taşınma masrafı için, babamın kol lifleri kopmuş ve ameliyat olup 3 ayda evde durması gerek ama borcumuz çok ablamda işe giremiyor, annemde babamın yanında bulaşıkçı olarak çalışıyor o da lupus hastası o kadar huzursuzuzki maddi sıkıntımız o kadar çok ki neden böyleyiz yıllardır üzerimizde bir lanet mi var nedir bilmiyorum ama yıllardır niye imtihandayız bir kere yüzümüz gülmedi çok ciddiyim, ne yapmalıyız nolur cevap verin neden böyle anlayamıyoruz bir türlü, daha anlatamadığım da cok şey var hepsi sığmaz buraya.
Hiç bir işimiz ailecek iyi gitmiyor ne yapacağız? Okuyup cevap vermeden geçmeyin olur mu?
Cevapla