Bugün kalkmış diyor ki, bazı işlerin üzerine yattığınızı fark ediyorum sabrımı sınamayin tersim kötüdür. Beni takmadiginizi hissediyorum cart curt..
Benden 1 yaş büyüksün, bilgin desen yok, seni nasıl takayım.. yönetici durusu yok bi defa.
Bugün kalkmış diyor ki, bazı işlerin üzerine yattığınızı fark ediyorum sabrımı sınamayin tersim kötüdür. Beni takmadiginizi hissediyorum cart curt..
Benden 1 yaş büyüksün, bilgin desen yok, seni nasıl takayım.. yönetici durusu yok bi defa.
"Yönetici"adı sadece. Pabucumun yöneticisi kendisini yönetici zanneden bir zavallıymış maalesef. Lider olmadan yönetici olunmaz, emretmeden yönetebiliyorsan lidersin demektir. Onunkisi ego. Sen işini yap bakma ona, siz olmadan o bir hiç. Onu zerre takma eğer başka bir iş'te çalışma durumun yoksa, tamam he de geç, işini yap. Onu takarsan kafana yaptıklarını da yapamazsın artık onun motiveni düşürmesine izin verme hiç zerre umursama keyfine bak , anca havlar susar oturur totosunun üstüne
Cevap
3Cevap
Onu bir s... kendine gelir
Sana zahmet
Genede ciddiye alin derim
Estağfurullah filan dedik ama bana dönüp dönüp baktı lafı banaydi sanirim.
Bazen yonetici pozisyonunda ki kisiler boyler yukselmeleri hic sebepsizce de yapabilirler :)
Ya işte göz korkutmaya çalışıyor max isten çıkarır.
Isten çıkartamaz:)
Ama is gücünü arttirmak için mobing uygular :)
Bu durumdayken isi bilen kişi yerine yenisine tesebbusde bulunamaz ama kendisini de saydırmak ister :)
Karı mı
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?