Ailesi değer vermeyenler ne yapıyor?

Selam arkadaşlar ben ailemin tek çocuğuyum. Berbat insanlar. Şöyle niye evlenmişler belli bile değil ikisi de bencil birbirini gram sevmiyor tek dertleri statü ve para yoksa sevgililik arkadaşlıkları yok birlikte vakit bile geçirmeyen ayrı evlerde yaşayan anne babam var. Bana da doğduğumdan beri pislik gibi davranıyor ikisi de. Asla gram sevgi ilgi koruma yok. Hep beni okullara kurslara dışarıya attılar. Her şeyime de karıştılar ama onu yapma onu giyme. Hani asla sevgi ilgi arkadaşlık yok ama zorbalık yönetme ve zengin olsalar da üç kuruş para verme. Dışarda başıma kötü şeyler gelse mesela hiç umursamaz korumazlar beni. Banane bize ne derler. Nefret ediyorum ailemden çünkü çevremde herkesin annesi babası çocuğunu çok seviyor ilgileniyor para saçıyor filan benimkiler hep kavga dövüş zorla koruyor ilgileniyor para veriyor şikayet edip söylenerek. Bi ara bunları reddettim bunlar da gezdi tozdu gram özlemedi beni zaten yıllarca. Ama o da zor hayat ailesiz kimsesiz bi de kötü niyetli insanlar iyice zarar veriyor. Böyle kavga dövüş en azından iş yaptırıyorum başımda ailem oluyor diye küsmeden idare etmeye çalışıyorum ama hergün onlardan nefret ediyorum. Asla terapiye de gitmiyorlar doktorla kavga ediyorlar biz süperiz diye.
Ailesi değer vermeyenler ne yapıyor?
Cevapla