Güncellemeler
+1 yıl
Siteden biri yazdı numaramı istedi 2 gün konuştuk akşam ses yok sabah günaydın dedim cevap yok sen konuşmak istemiyorsun öyle mi dedim 🙏bu emojiyi göndermiş yok işte bana hakaret manipülasyon ederek Bn de yazdım tabi neden.. ilişkim var başkasıyla konuşuyorum 20 yıllık tanıdığım hoşlanıyorum dedi hayatım değişti benim onla konuşcam dedi KS de engel neden attın dedim mantığı yok öyle istedim konuştuğum var demiş burdan da engel atcam yazma istemiyorum dedi hayatımda hiç bu kadar değersiz hisset
Güncellemeler
+1 yıl
Yeme içme fenomeni yapmışlar hergun yediğini paylaşıyor profilinde resmi var renkli gözlü biri numarasını sildim hatırlamıyorum bile ama yaptığı hareket çok kötü değersiz hissettiren bişey baştan manipülasyon ederek gitmek yerine dese ne kaybeder 3. gun başkasıyla konuşuyor Bn orada neden yazmadı diyorum etik olmayan insanlar en ahlaktan bahsedenler yorumlarda en mükemmel kendileri ne tuhaf insanlar ile sınanıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet öyle.
Her insan farklıdır ama bazı insanlar maalesef çıkarcı olabiliyor. Önemli olan doğru insanları bulmak ve onlarla güzel ilişkiler kurmak💗
Kesinlikle çıkar dünyası menfaatsiz selam almak bile yok devir berbat
Muhtemelen herkese aynı şekilde yaklaşıyordur. Kurtulduğun için sevinmelisin.
Mesele yaşadığım o değersizlik
Sarmamışsın adamı belli ki. Bunda anormal bişey yok. İnsanlar tanışır ve ısınamazsa konuşma biter.
Peki insan gibi bitirmek varken günaydın yazıyorsun cevap yok sen konuşmak istemiyorsun öyle mi dedim 🙏bu emojiyi atıyor dasak geçer gibi sonra biraz irdeliyosun manipülasyon sonrada başka buldum onla konuscam gece onla konuştum ondan yazmadım diyor çok ahlaklı değil mi bağırıp çağırıyor yazma diye
Yazma ozaman sende. Baktın takmıyor adam seni sende onu takma. 2 gün önce tanıştığın adamlara niye bu kadar anlam yüklüyorsun? Şu üslup ve ısrardan belli ne kadar sıkıcı bir muhabbetin döndüğü. Sorunu kendinde ara ve düzelt ki birdaha bu duruma düşmeyesin.
Kalbim kırılmasaydı ısrarcı olmazdım ben kimseye cevap vermiyorum Bi deneyeyim dedim yaşadığım duruma bak yok etrafta Bi sürü insan varmış ona hayranmış
her şey bir tecrübe. Üzücü ama sana birçok konuda bir ders vermiş oldu.
Biraz Agrasif denilen kullanıcı oluyor kendisi yorumlara bak insan sanarsın
Hangi konuda yazsrmisin bisey diyeceğim
Kimse kimseyi gerçekten sevmez
Evet öyle menfaat üzerine kurulu bir dünya
Her insan bir değildir
Çok doğrı
Yaptığı ağır terbiyesizlik bu arada böyle pişkin insanlarla buz gibi kesmek lazım muhabbeti çok kötü olmuş
Çok üzüldüm biraz Agrasif denilen kişi yapıyor bunu
İhtiyacı kadar
Evet öyle.
Çoğu zaman oyle
Kafana taktigina değmez hayatı biraz akışına bırakmak laizm
Kendisi ekran resmi attı aşk yazılı öpücük emojili sevgilisiyle konuşmalarını attı buradaki birazAgrasif kullanıcı isimli kişi oluyor
Sen neden mesajlara bakmiyorsun
Bakmıyorum bilmem en son Bi bakayım dedim yaşadığım olay bakmak istemiyorum