Insan insana değer vermiyor çıkarı kadar iyi öyle değilmi?

Güncellemeler
+1 yıl
Siteden biri yazdı numaramı istedi 2 gün konuştuk akşam ses yok sabah günaydın dedim cevap yok sen konuşmak istemiyorsun öyle mi dedim 🙏bu emojiyi göndermiş yok işte bana hakaret manipülasyon ederek Bn de yazdım tabi neden.. ilişkim var başkasıyla konuşuyorum 20 yıllık tanıdığım hoşlanıyorum dedi hayatım değişti benim onla konuşcam dedi KS de engel neden attın dedim mantığı yok öyle istedim konuştuğum var demiş burdan da engel atcam yazma istemiyorum dedi hayatımda hiç bu kadar değersiz hisset
Güncellemeler
+1 yıl
Yeme içme fenomeni yapmışlar hergun yediğini paylaşıyor profilinde resmi var renkli gözlü biri numarasını sildim hatırlamıyorum bile ama yaptığı hareket çok kötü değersiz hissettiren bişey baştan manipülasyon ederek gitmek yerine dese ne kaybeder 3. gun başkasıyla konuşuyor Bn orada neden yazmadı diyorum etik olmayan insanlar en ahlaktan bahsedenler yorumlarda en mükemmel kendileri ne tuhaf insanlar ile sınanıyorum
Insan insana değer vermiyor çıkarı kadar iyi öyle değilmi?
Cevapla