Şimdi gel de buna delirme , insanlae niye böyle ?

Arkadaşımdan önce ben evde söz/ nişan bir arada sade bir şekilde yaptım neyse geçen haftada o düğün salonunda nişan yaptı. İşte hani çok beğendim mi hayır , çok güzel mi olmuştu değil bana göre ama ben kusurları söylemedim ben gidip de onu yermedim nezaketen güzel olduğunu yazdım hatta biraz fazla da övdüm be bunu herkese yapıyorum ama bana dediğine bakın... böyle insanları överken karşımdaki insanın gelip beni ezikleyip bunu alttan alttan yapmasına gıcık oluyorum.
ben çok minnoş ve tatlı görünmüşüm.. şimdi gel de bu laftan sonra bir güzel boz ama yapamıyorsun.

Şimdi gel de buna delirme , insanlae niye böyle ?
Şimdi gel de buna delirme , insanlae niye böyle ?
Cevapla