Evlilik kötü bişey mi, evlenirsek ne olur evlenmezsek ne olur?

Dün akşam evli arkadaşimla telefonda konuşuyoduk. Ben ona biz evlencez galiba dedim. Sacmalama evlenip napcan dedi. Kendisi boşanmayı düşünüyo hatta beraber yaşayalım dedi. Canım sıkıldı

Evlilik kötü bişey mi, evlenirsek ne olur evlenmezsek ne olur?
Cevapla