Kocama "annene ve babana bağlı yaşamak istemiyorum" dedim. Çabalamıyor, soğumakta haksız mıyım?

acik sekilde soyledim. yani mesafeli olsunlar dedim.

Kocam calisiyor, disari pek cikamiyoruz. Dun cikacaktik annesi geldi. Oturdu aksama kadar kaldi Bizim is. Kizdim kocama. Ama gercekten Biktim. Aile olamiyoruz dedim. Kac kere konustum anlamiyorsun dedim. Artik soguk davraniyorum kocama icimdenden gercekten gelmiyor. Sogumaya basladim cabaladigini gormuyorum. Sizce haksizmiyim?

Kocama "annene ve babana bağlı yaşamak istemiyorum" dedim. Çabalamıyor, soğumakta haksız mıyım?
Cevapla