Siz olsanız aynı düşünür müydünüz 😅😅🤭?

Şimdi amcam öylesine bazen tansiyonunu hep ölçer

Biz yemekten kalktık dün bana dedi gel benim tansiyonumu ölç 😅bende tamam dedim

Gittim odaya dedim ki içimde uzun zaman oldu bi ruj süreyim sonra kalem ruju gördüm ucu kırık 🥺bende gidip açtım ruju sürüp gittim aradan 15 dk geçti

Ben odaya girince sen nerdeydin dedi bende dedim ki cihazı aldım ve ruj sürüp geldim 🤭🤭

Oda dedi ki allahtan sana canımı emanet etmemişim yoksa ne olurdu bilmiyorum

Bende dedim ki amca sen bana acil demedin ki 🤷‍♀️

Bu arada tansiyonu 10 /5 çıktı

🤭🤷‍♀️

Yani normalde de ölçüyorlardu😃😃

Güncellemeler
+1 yıl
Normal oturuyordu ve ikide bir ölçtüğü için pekte ciddiye almadım yani yoksa cidi bir durumda oturup izlemem 😔😔
Siz olsanız aynı düşünür müydünüz 😅😅🤭?
Cevapla