Neden evlenip boşanmış insanlar ikinci sınıf muamele görüyor?

yoksa kadınlar mı demeliyim. bu ülkenin cinsiyetçiliği midemi kaldırıyor. dün babam sen dul kadınsın tek başına arabanı yaptırmaya gidemezsin dedi. söyleyeceklerim bu kadar
Neden evlenip boşanmış insanlar ikinci sınıf muamele görüyor?
Cevapla