Evlenmiş ayrılmış olmak neden bu kadar kötü karşılanıyor?

Malesefki bekar olan birine gönül verdim. 3 sene oyaladi beni. Ve Şu an ailem kabul etmez diyor. Neden evlenms ayrilmis olmak kötü bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Unut denilince unutuluyor mu?
Evlenmiş ayrılmış olmak neden bu kadar kötü karşılanıyor?
Cevapla