Hepsi yalancı, para düşkünü, ne istediğini bilmeyen, küfür etmek dışında iki kelam edemeyen vs...
Siz ne düşünüyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Çoğu kadin dediğin için katılıyorum! Para ile aşkı bir kefeye koyan kadindan ışık hızıyla kaçın, kendi parasını kazanan kadin her zaman iyidir. Yormaz! Yalan konusunda erkeklerle yarış söz konusu, kufur ise hiç bir kadina yakışmıyor! Kadin dediğin nazik ve narin olmalı orta da beden kadin karakter erkek dolaşmamalı bence!
Birisi seni üzdü diye ya da onun kriterlerine uymadığın için reddedildin diye herkesi aynı kefeye koymuş olman yanlış?
Sevilmeyi hak eden vardır ya da yoktur! Buna sen karar veremezsin.
Herkesin kriterleri farklıdır. Senin hoşuna gitmeyen kriterler, başkasının hoşuna gidebilir.
Genel konuşmak çok yanlış!
Haklısın, allah bizleri iyi insanlarla karşılaştırsın
Cevap
3Cevap
Haksız olduğunu düşünüyorum gadası
Değerli olan hak eder değersiz olan hak etmez ama işin güzeli ayırt etmek insanları
Aynen benim adam da hep öyle der bende öleyim çünkü
Len yine kırmışlar bir herifin kalbini
ah kızlar yapmayın şunu
uuu fazlasıyla kadın düşmanlığı sezdim
Haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?