Erkekler o kadar kadının haklarını savundu kadın haklarını getirdi kadınlarımız çocuklarımız rahat uyusun diye şehit olan onca erkek var peki kadınlar bunları görüyor mü? Hiç sanmıyorum tek yaptıkları erkek şunu bunu aldatıyormuş diye erkeklere hakaret falan etmek. Bu kadar nankörlük olamaz, kadınların eziklendiği dönemler bu duruma karşı çıkıp bu durumu değiştirmeye çalışan bi ton erkek oldu peki erkek düşmanlığının bu kadar yaygın olduğu bu dönemde 1 kadın da çıkıp erkek haklarını korumaya çalıştı mı hiç bir kadınan en ufak bir ses seda çıktı mı?
Onlar bizi 9 ay karınlarında taşıyor eyvallah ama erkekler olmasa ne karında taşınacak çocuk ne de o çocuğu karında taşıyacak anne olurdu. Onlar için yaptığımız onca şeye rağmen onlar bize her gün sövdürsün saydırsın yerden yere vursun ben onlara değer verecem ha? Sonra da çıksın bir daha eziklesin? Yok öyle bir dünya.
Onlar bizi 9 ay karınlarında taşıyor eyvallah ama erkekler olmasa ne karında taşınacak çocuk ne de o çocuğu karında taşıyacak anne olurdu. Onlar için yaptığımız onca şeye rağmen onlar bize her gün sövdürsün saydırsın yerden yere vursun ben onlara değer verecem ha? Sonra da çıksın bir daha eziklesin? Yok öyle bir dünya.
Güncellemeler
+1 yıl
Şu hayatta kimse benden karşılıksız bir şey beklemesin enayi değilim ben
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer