Yakışıklılık denilen şey kadınlar tarafından önemsenmiyor haksız mıyım?

Yani yakışıklıyım karakterimde bir bozukluk yok çoğu kız öyle diyor erkekler arkadaşlar büyükler bile aynısını diyor ama o kadar zengin değilim normal çalışanım 2 aydır konuştuğum aramız mükemmel giden kız ilk gün numarasına kadar almıştım ve ilk adımı o atmıştı gitti beni baba parası yiyen altında range rover Porsche cayanne 4-5 tane arabası olan bir çocuğa gitti bende hayal kırıklığından sinirden camı kırdım yani bu şeyler boş şeyler paran yoksa bir hiçsin kadınların gözünde

Yakışıklılık denilen şey kadınlar tarafından önemsenmiyor haksız mıyım?
Cevapla