Başınıza 2 defa bi olay gelse sonrasında napardiniz?

Evet iyi akşamlar. Esimle 3 senelik evliyim henuz çocuğum yok. Görücü usulü evlendik zaten. Esimin ailesiyle aynı binada oturuyorum. Daireler ayrı. ilk 2 sene her şey iyi ve güzeldi. Nolduysa ailesi bu yıl bu kış döneminden beri benim üzerime geliyor. ilki cocuk konusuydu. hakaret ettiler rencide ettiler sağlık durumumun peşine düştüler. Bugün de annesi beni evden kovdu. Benle kavga edip. Bu kadar olaydan sonra bu evlilik tekrar yerine oturur mu? Yoksa bi gün ben çekip gider miyim?

Başınıza 2 defa bi olay gelse sonrasında napardiniz?
Cevapla