Yaşadığımız her şey birinin bilinçaltı olabilir mi? Sizce simülasyonda mıyız?

Bazen gerçeklik algınızı kaybettiğiniz her şeyin ve herkesin saçmalıktan ibaret olduğunu düşündüğünüz anlar oluyor mu? Sizce gerçeklik sandığımız şey aslında bir illuzyon olabilir mi? Hareketleriniz de özgür olduğunuzu dusunuyor musunuz? Zamanınızı en çok ne yaparken geçiriyorsunuz? Zamanınızı geçirdiğiniz şeyler aslında başkalarının istediği şeyler olabilir mi? Hayatı ne kadar sorguluyorsunuz?

Yaşadığımız her şey birinin bilinçaltı olabilir mi? Sizce simülasyonda mıyız?
Cevapla