Siz olsanız böyle adamla evli kalirmiydiniz?

Bir aydır masa sandalye alcaktik eve parasını ayarladik masam biraz gevsemis 3yasindaki oğlum sürekli çıkıyor zıplıyor eşime dedkm artık ilk işimiz masa sandalye değiştirmek çocuk düşecek dedim neyse parayı ayarladık bir şekilde şimdi dolap biraz boşalmis eğer elimizdeki verirsek dolap bu sefer de masa için 1ay daha beklemek zorundayız çocuk olmasa beklerim dedim dolap her şekilde dolar borç alırım bizimkilerden biraz hallederiz dedim bugün yok eşim wp almiycamsoyle böyle dedi sonra gitmiş anneme anlatmış annem bütün sulaleye anlatmış annem boyle bir insan bende anneme açtım bu kadar şey yapıyorsan git al ben modeli beğendim diye bugün boşanma davası açmaya gidicem eşim buna olmasa başka seylerede anlaşamıyoruz kafa yapımız. bir değil ben çok pişmanım eşimle evlendigim icjn sevgimde biti sürekli tartışma yoruldum 20 yaşındayım daha ağır geliyor bazı şeyler bana artik

Siz olsanız böyle adamla evli kalirmiydiniz?
Cevapla