Neden se niye bana garip. geliyo?

2 aydır çalıştığım. okulda bazı şeyler bana garip glliyo 4 ksi çalışıyoruz personel. olarak. herkes tel. oynjyo bisey yapiyo. arada ben ewe mesaj atıyorum. gelmis müdür mesajlaşmayı bırak. simdi mesajı saati dedi bunu diğerlerine değil sade bana dedi benim. telime ne karışır ne hakkı var sizce diğerlerine diyemiyor bunu neden

Neden se niye bana garip. geliyo?
Cevapla