Şu anda yaşadığın semti seviyor musun?

Bahar gelmiş. Kelebekler uçuyor etrafta. Ben bizim bu semti çok seviyorum dezavantajları olsa da küçüklüğümün geçtiği bu mahallede baharı yaşamak her zaman çok güzel, üstelik bu manzaraya karşı yaşamak apayrı güzel ❤️Sen de seviyor musun şu an yaşadığın semti?

Şu anda yaşadığın semti seviyor musun?
Şu anda yaşadığın semti seviyor musun?
Cevapla