
Evlendiğiniz zaman düğün mü yoksa sade bir nikah mı istersiniz ve neden?

Evlendiğiniz zaman düğün mü yoksa sade bir nikah mı istersiniz ve neden?
Sade nikah tercih ettim. Samimi bulmadığım, kendimi rahat hissetmediğim bir ton insan için düğün yapmak istemedim.
Yani düğünler birbirlerini seven insanların toplandıkları, birbirlerine güzel dileklerde bulundukları, samimiyetin arttığı özlemin kapıya dayandığı bir günde herkesin mutlu olduğu bir şekilde olabilmeli bence. Ama bunu sağlayacak samimi sevgi dolu iyi niyetli insanlar yoktu ve böyle bir ortamda düğün yapıp kimsenin ağzına laf vermek istemedim.
Bir gün içerisinde 2 saat sürecek düğün için bir ton laf eden arkadan konuşan insan vardı. Böyle samimi olmayan tarzda enerjiye sahip insanların olduğu yerde olmak istemedim.
Ben düğünüm olmasını hak ediyorum. Ve bu güzel günü en sevdiğim insanlarla kutlamayı
Ah ah ex aşkımla evlenseydim... Bana göre düğün, nikah farketmiyor diyordum... haha O ise "Güzelim, büyük bir düğün yapıcaz, asla sade olmaz , sen iyisini, harikasını hak ediyorsun" diyordu...:d Aşktan gözüm kör olunca hiçbir şeyi görmüyordu, onunla okeydim sonsuzluğa... jlkjlk Bu sene aileler tanışacaktı, güya evlenecektik... hahah
Şimdi sap olmayı tercih ediyorum, evlenmek istemiyorum... Benden uzak olsunlar erkolar, ben erkolardan uzağım :d Yerine sevemem yerine sevememmmm... dhkjg
Vay vay vay baya dertliyiz 😂😂
Arada bana geliyorlar keçiler hahah Delidir ne yapsa yeridir sözünün karşılığıyım...:D
Niye ayrıldınız ya
Kavga ettik ayrıldık jfjrj Ben onu bir konuda suçladım... Ve o da beni suçladı jfjfjf sonra ayrıldık:d
Anladım o kaybetmiş aşkım
Sorun değil ya hayat devam ediyor...:d
Selam, kim gelinliksiz evden çıkmak ister ki ben istemesem sade bir nikah ile yapmak istesem bile, ne yazık ki ailem düğün yapmak isteyecek
Selam😇 orası zaten herkes için geçerli önemli olan ve burada sorduğum senin içindeki 😇
Sevdiğim kişi ile evlenirsem düğunün alasını yaparim ama sevmediğim olirsa geçiştirmek isterim 😌
Sevmediğinle evlenme hayat geçmez vala 😇
Sevebilecegim birini bulamıyorum kendimi çok mutsuz ve yalnız hissediyorum
Sen hayatına devam et. Yaşadığın her andan zevk almaya bak ve inan bir yerde hiç ummadığın zaman karşına çıkar 😇
Artık bunu düşünmekten hayatı kaçırıyorum gerçekten ama dediğin gibi yapmaya çalışacağım yinede çok teşekkür ederim 😊❤️
Ne demek umarım olmuştur biraz faydam😇 ne zaman istersen burdayım ben. Aldığımız her nefes bizim için şans unutma 😇
😇😇😇😇
Sadece nikah
Ucuza kapatıp sonra gezmece😇
Bir de gerdeğe girme mevzuuu var Allahım sen affet 😂😂
Neyse şimdi açtırma ağzımı 😂
Cevap
22Cevap
Evli olmanın insan doğasına aykırı olduğunu düşünüyorum. O imzayı attığın andan itibaren bi huzursuzluk, mutsuzluk çöküyor insanın üzerine ve evlilik süresince bitmiyor. Bu toplumsal yargılar ve baskılar olmasa kimse evlenmez zaten. Yaşadığın gönül ilişkisini iş anlaşması gibi, senet imzalar gibi, şahitler huzurunda kayıt altına aldırdığın zaman tüm büyü bozulıyor neticede..
Sade bir nikah yeterli bence. Düğüne harcanacak parayla tatil yapmak çok daha mantıklı. 1 gün için sırf gösteriş yapmak adına tonla masrafa giriyorlar gereksiz bence. Düğün olacaksa bile bi pasta yanına meyvesuyu kola yeter yani
İşte en güzel yanıt tam kafamdaki 😇
:)
Düğün olsun ben karadeniz kızıyım düğünsüz olur mu 😂
Horon da var mı 😂
Lütfen😂
Tamam hemen hazırlıyoruz 😂
Ayyy dur sakın 😂😂
Nedeeeeen 😂
Bana da lazım değil düğün ama işte adetler var bizim düğünler eğlenceli oluyor 😄
Sizin düğünler güzel vala 😇
Bizim ailede düğünsüz evlenmek mümkün olabilemez kapı gıcırtısına döktürüyorlar 😂
Neresi sizin ora Trakya mı 😇
Sade imam nikahı “kabul ediyon mu?” Ediyom” bitti gitti. 😂
3 kere olmaz mı o 😂😂😂
Üç kere mi yazayım :D ne bileyim ben
Ben de bilmem de tahmin yürüttüm 😂😂
Boşanırken boş ol diyoruz üç kere, onu bilsek yeter djjd
Kurtulmak daha önemli dimi haklısın 😂
Her daim 😃
Eşimle konuşurum bu konuyu fakat;
Bence Düğün yapacağıma
Düğün parası 800 bin tl ise 800 bin tl ile tüm Avrupayı gezerim
Eşimle çarçur ederim balayına çıkarım :)
Milletin karnını doyurmaya ne gerek var
Nikah yeterli. En yakın çevreyle bir kutlama da yapılabilir
Küçük olsun güzel olsun 😇
Düğün için halay başımız hazır bile
Düğün hayal etmiyorum ama insanların Düğün yap zorbalıklarıyla baş edemeyebilirim. Ya da yıllarca of sen niye Düğün yapmadın lafını çekmemek için mümkün olabilir.
Nikah olsun tek düğüne vereceğin parayı başka yerlere harca o parayla git Paris'e İtalya'ya ABD ye ya da ev eşyası al kaliteli kaliteli takıl düğünde eğlenmiyonki sen gelenler eğleniyo halay cekiyo damat gelin naz yapıp oturuyorlar ztn kdkskskskkskdkskdk
Bence en güzeli sade bir nikah şahsen bana kalsa 3-4 saatlik bir düğünde akrabaları ve komşuları eğlendirmek için milyarlar harcamak yerine sade nikah yapıp o parayla gezip ihtiyaçlarımızı karşılamayı tercih ederim ne borç derdi ne geçim sıkıntısı çekeriz sade ve rahat bir hayat yaşamak en mantıklısı
Bizde düğün olmadan olmaz ayıp tir 😌😌😏😏🤗🤗
İleride olursa ben sadece nikah isterim sonrasında arkadaşlarımızla beraber eğlenmek daha mantıklı. Ama aşiretim bu olaya ters😂
Düğün sevmiyorum ama nikahta sıkıcı evlenmis gibi hissetmem. Evlenirsem basit bir düğün yaparim herhalde😁
Bende bilirdim dünya turları, gezmeler tozlamar ama düğün yapmadan babam şurdan şuraya salmaz jdbdjdn
Bu yaşta way anasını
107 de şey bile miyavlamaz
Ya ben nikahta olsa sonrasında tulum çalsın isterim
bence sadece nikah düğünleri hiç sevmem ben hiç oynamam da
Onunla bir pastayla bile kutlamak yeterdi bana. Ama artık imkansız
Şu koşullarda nikah yeter ama karşı tarafı nasıl ikna edicez o zor 😂
Bana kalsa blnikay yeterli ama bu konuda yeterince söz sahibi olamam
Düz nikah en iyisi. Düğün masrafı da kendimize harcarız oh mis.
Koca bulursam sade bir nikah düğün parasına da harıka bır balayı 😂
Nikah olması yeterli. Sonrasında belki aile arasında yemek olabilir
İkisi Bi arada oldu bitti işte, sonra vakit kaybetmeden yurt dışına çıkarım öyle
Sevmem düğün yok gerek. Millet eğlencek diye ben çekmem yorgunluğu. Nikah kafi..
Tercihim bekarlık ama evlenmis olsaydım nikah derdim
şöyle evlenme teklif etmek lazım 😀aylıklaeımızı birleştirelimmi?
Beraber düğün yapıp evlenelimmi 😀?
Ben artık bir şey istemiyorum
Bezdum😂
Sade nikah ve arkadaslar arası eğlence
Eğlence şart 😇
Nikah ve after
After olmadan olmaz zaten
Ciddi misin dalga mı geciyorsun 😂😂
Ciddiyim tabiki 😇
Düğün parasiyla gezelim ya
İşte mantıklı insanın hali başka 😇
Düğün yerine dünya turu yapacaksak okey
Vurulan paralarla olur 😂😂
En azından eğlenir yer içersin 😇
Ailelerin tanismasi ve nikah disinda olan her sey bana gereksiz geliyor.
Sade nikah isterim ama düğüne de hayır demem yani
Nikah kâfi düğün asla istemem
Nikah yeterli olurdu diye dusunuyorum.
Artık her şey gereksiz.
Sade nikah daha sade bisey varsa oda olur
sadece nikah ya çok yoruyor düğün
Kutlama olsun isterim.
Meyhanede nikah isterim
Sadece sade zarif bir nikah
Hatunu bi bulayım da önce 😂
Düğünleri sevmiyorum, nikah yaparım
Bu saatten sonra bizi nikah paklar sadece
Evlendiğim kadına bağlı
Nikah bence. Düğünleri çok şey buluyorum.
Bekarlığa ve sap olmaya devam derim.
Düğün olmalı.
Düğün isteyen tek kişi 😇
Fark.. 😅
İkisini de istemiyorum. Boş gereksiz işler.
İki tarafın ortak kararı bu
Şükür hiçbiri.
Sadece nikah yeterli
Nikah yeter
Ben sadelikten yanayım.
Baya ihtişamlı bi düğün isterim kusursuz😍
düğün de isterim
Hiçbirini
Düğün isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?