Güncellemeler
+1 yıl
Senaryo veya troll değil, herşeyimin üzerine yemin edebilirim, biraz İnsan olun be.
Yaşım 43, evlenmedik 24 yıldır beraberiz, Ayrı yatıyoruz 15 yıldır, Canı isterse gelir arada yatağa, ama kendisini tatmin eder geri gider mağarasına. Şimdi bana 30 yaşında bir Erkek aşık oldu, evlenmeyi düşünüyor, Olmaz dedim ama seni ordan çekip alacağım helalim olacaksın nikahıma gireceksin, diyor. Annesi Babası Ablası biliyor beni ve onayladılar, Oğulları mutlu olsun diyorlar. Beni kabul ettiler. Hemen gelsin yeri hazır dedi Anneside. Ciddi düşünüyor, Düğün yapıp Mevlüt okutup seni helalim yapacağım, sen sendeki güzelliği göremiyorsun ben sana çok aşığım dedi. Ne yapacağımı bilemiyorum, korkuyorum.. Siz olsanız ne yapardınız? Lütfen ciddi cevaplar verin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ailesi onay vere bilir ama bu kişi 30 yaşında yani hevesi birgün geçebilir o konuda dikkatli olmak gerekir bence
söyledim.. ben seni Allah için seviyorum, ahiretde ikimizde 33 olmicaz mı dedi
Sen temiz kalpli birisin ben bunu anladım ama insanların gerçek yüzünü zaman gösterir bilirsin. Ama baban var arada o mutlu biz biraz bu duruma bakalım daha doğru kararı o zaman veririz bence
babam derken anlamadım.
Pardon ya yanlış yazdım tamamen dikkate alma lütfen o yorumu
çok olumlu konuşuyor, hep dua ediyor
Heves mi değil mi bunu anlamak gerçekten zor. Özel olacak kusura bakmayın ama, bi yakınlaşma oldumu, eğer yoksa heves te olabilir yani doğru yorumlar yapmak istiyorum konu hakkında
hiç yakınlaşmadık, istemedide, nikahıma girmeden sana dokunmayacağım dedi, ilk başta istemişti sonra böyle dedi istemiyorum dedi ikimizde temiz girricez dedi
Sizi anlıyorum ama yaşı genç eğer ki bir heves olursa siz üzülürsünüz ne zaman dır iletişiminiz var
6 ay oldu, ben istemedim hiç o hep koştu peşimden
Çok kısa bur bir zaman ben bu konuyu anladım psikolojik yorumunu da yaparım ama buradan yazmam. Ama şunu söyleyim bir seneyi geçsin size tavsiyem, çünkü farklı bir durum bu
bende söyledim bunları ona, o ev tutmaktan, evlenmekten, çocuk yapmaktan, aile kurmaktan, beraber tövbe etmekten, bilmem herşeyden bahs ediyor. 10 yıl sonra beni bırakırsın diyorum, sen korkuyorsun diyor ama ben sana bir şey söylim mi bende senin beni bırakmandan korkuyorum dedi. Öleceksende benim kollarımda öl dedi
İlk söylenenler değil de son söylenen şeyler önemlidir bence insan her kelimeyi rahatça söyleye bilir, ama riski olan bir durum kolay değil bence
24 yıldır seni escort gibi kullanan adamin yaninda halinden memnunsan evlenme
Oğlum var diye kalıyorum
Kalmaya devam et
emriniz olur
Ulan memleketin haline bak dışarı çıkmaya korkar oldum
ne varmış memleketin halinde
Güzel senaryo
Tabiki öyle
bi git işine ya işiniz gücünüz önyargı. Senaryoyu çize çize herkesi senarist sanıyorsunuz
E evlenirdim
korkularım var
24 sene mi dedin?
evet
Peki aynı evde kaldığınız adam sana dokunmadan sadece tamamen kendi kendini mi tatmin ediyor?
kendisini boşaltıyor gidiyor geri canı istediğinde sadece. Zaten kalkmıyor
Seninle hiç değmiyor yani. Demek ki 30 yaşındaki adam cuckold tarzı biri, ailesi de eğer gerçekten memnun ise korkmana gerek yok bence.
Yok cuckold değil, aşırı kıskanç biri, biz 6 aydır tanışıyoruz o zaman zarfındada yanıma gelmesine izin vermedim.
Peki 24 yıldır tanıştığın adamın seninle öpüşmek gibi herhangi bir teması olmuş muydu?
nasıl anlamadım? evdeki adamımı soruyorsun?
Evet
Yani kendisinin işi bitince kalkıp giden biriydi hep.
Anladım, yani aranızda herhangi bir temas olmuyor. Bence korkulacak bir durum yok gibi görünüyor.
ben seni anlamıyorum şu an gerçekten
Anlamayacak bir şey yok ki :) Sadece eskiden tanıdığın adamla ilgili kısmı sordum ki sana aşık olan adamın ailesinin bu duruma bakışı değişir mi diye analiz yapmak istedim.
annesi babası beni çok seviyor, yani benimsiyorlar, ama başka Adamla yaşadığımı bilmiyorlar 😔
Şimdi tamamen anladım, mecburen bunu onların bilmemesi gerekiyor.
Sen istediğin kadarını bilecekler dedi , bende söyleme dedim
Peki sen bu adamın sana gerçekten aşık olduğundan emin misin? Rol falan da yapmaz yani.
yani güvensizdim ama, bep olumlu konuşuyor benden hep 1 adım önde, ne dersem diyeyim herşeye mantıklı bir açıklaması var. Ona dillendirmediğim herşeyi bana söylüyor. Bugün ona yalan söyledim, ben sana yalansız tertemiz geldim dedi. Elimden geleni yapıyorum delirtmek için ama vazgeçmiyor
Şimdi başka bir cevapta gördüm de oğlum var demişsin. Oğlunun olduğunu biliyorlar mı?
Sana deliler gibi aşık bence
onu biliyorlar söyleyebilirsin dedim sana bırakıyorum dedim ve söyledi
Yani evlilik yolu ile mi oldu yoksa evlilik dışı mı? Bunu sorun edebilir çünkü ailesi.
bu beraber yaşadığım kişiyle oldu tabiki
Anladım, mecburen evlilik yolu ile olduğunu bilmeliler. Yoksa soğurlar yani.
Oğlum olduğunu biliyorlar söyledi, sadece Adamla aynı evde yaşadığımı söyleme dedim uyanırım dedim yüzlerine bakamam beni kötü bilirler dedim, senin istediğin kadarını bilecek herkes dedi. Ben seni koluma takıp göğsümü gere gere yanında olurum dedi her koşulda. Bana dedi sen çok masumsun, o adam senin değerini bilemedi ama şimdi ben geldim dedi.
Muhteşem ve sadık bir eş olur sana. Hakkında hayırlısı olsun.
âmin inşallah.. ben hep kaçtım ondan ama bugün tartıştık fark ettim ki ona aşığım
Doğrusu da bu bence 😊 Allah yardımcınız olsun 😇
İnşallah.. 🥹
Trollll ün böylesi
sizden ala troll yok şu an bu soruda emin olun
Madem dediğin gibisin hadi gel dm ye kanıtla
gizli soru sordum diye troll muyum? Benim size hiç bir şey kanıtlamam gerekmiyor inanmayan inanmasın umrumda değil.
O yüzden trolllll
aman senlemi uğraşıcam
😅😅😅 kaç zaten :)