Aile baskısına karşı bir çözüm yolu buluyormusunuz?

Ben çıkmam gerekiyorsa çıkarım. Kavga ederim ailemle yine çıkarım.
Bir kiz üzerinde ki o algıyı yıkmak istiyorum. Ve bu gidişle yapacağıma inanıyorum 😀
Diyeceksiniz ailen seni koruduğu için falan filan ama ne demişler her şeyin fazlası zarar.
Yanlış bir şey yapmıyorum ve işim de varsa çıkarım. Yavaş yavaş bana ne halin varsa gör diyecekleri noktaya gettittirecegim 😀
Ama inanın kötü bir şey yapmıyorum ( ha bu arada çok fazla çıkan biri değilim işim oldukça sadece ona bile kızıyorlar)
Siz peki aileniz baskıcı biriyse Siz nasıl Bir çözüm buluyorsunuz?
Aile baskısına karşı bir çözüm yolu buluyormusunuz?
Cevapla