Ben çıkmam gerekiyorsa çıkarım. Kavga ederim ailemle yine çıkarım.
Bir kiz üzerinde ki o algıyı yıkmak istiyorum. Ve bu gidişle yapacağıma inanıyorum 😀
Diyeceksiniz ailen seni koruduğu için falan filan ama ne demişler her şeyin fazlası zarar.
Yanlış bir şey yapmıyorum ve işim de varsa çıkarım. Yavaş yavaş bana ne halin varsa gör diyecekleri noktaya gettittirecegim 😀
Ama inanın kötü bir şey yapmıyorum ( ha bu arada çok fazla çıkan biri değilim işim oldukça sadece ona bile kızıyorlar)
Siz peki aileniz baskıcı biriyse Siz nasıl Bir çözüm buluyorsunuz?
Bir kiz üzerinde ki o algıyı yıkmak istiyorum. Ve bu gidişle yapacağıma inanıyorum 😀
Diyeceksiniz ailen seni koruduğu için falan filan ama ne demişler her şeyin fazlası zarar.
Yanlış bir şey yapmıyorum ve işim de varsa çıkarım. Yavaş yavaş bana ne halin varsa gör diyecekleri noktaya gettittirecegim 😀
Ama inanın kötü bir şey yapmıyorum ( ha bu arada çok fazla çıkan biri değilim işim oldukça sadece ona bile kızıyorlar)
Siz peki aileniz baskıcı biriyse Siz nasıl Bir çözüm buluyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer