Ben ssyisalda 40 bine girdim hedefim ilk 1 bin işte sen neden üniversite kazanmadin ne kadar gereksiz boş meslek var çocukları onları seçmiş çok üst düzey meslekler diyorlar gelip beni ezikliyorlar. Hiç bir şey bilmiyorum daha düzgün yurumesini bilmiyorlar böyle ego görmedim
200 puanla unvesutiye giden ve bunu kazanmak için 3yil mevzuna kalan insanla aynı seviyede olduğumuza inanmıyorum bide ayı gibi yemek yiyorlar dolmalar börekler çörekler işleri güçleri dedikodu yemek hepside benim akrabam
200 puanla unvesutiye giden ve bunu kazanmak için 3yil mevzuna kalan insanla aynı seviyede olduğumuza inanmıyorum bide ayı gibi yemek yiyorlar dolmalar börekler çörekler işleri güçleri dedikodu yemek hepside benim akrabam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer